Pracownik Sekretariatu
Login to bookmark
Bookmark Details
Dla naszego Klienta, niekwestionowanego lidera w swoim sektorze oraz cenionego Pracodawcy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Sekretariatu
lokalizacja: Kraków, woj. małopolskie
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
- współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 08:00 – 17:30,
- stawkę podstawową w wysokości 30,50 zł/h brutto,
- przyjazną atmosferę pracy, gdzie doceniamy zaangażowanie i kreatywność.
Zadania:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa centrali telefonicznej oraz przekierowywanie połączeń,
- przyjmowanie, przygotowywanie i wysyłanie przesyłek oraz listów,
- organizacja i zapewnienie sprawnego przebiegu spotkań biznesowych na terenie firmy,
- wspieranie pracowników w organizowaniu wyjazdów służbowych,
- realizacja zamówień na artykuły biurowe oraz produkty spożywcze do biura,
- zapewnienie porządku, estetyki oraz właściwego funkcjonowania przestrzeni wspólnych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Sekretariatu.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane,
- status studenta kierunków zarządzanie i pokrewne – warunek konieczny,
- język angielski w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- kultura osobista na wysokim poziomie,
- punktualność, pozytywne nastawienie,
- odpowiedzialność, chęć rozwoju i dobra organizacja czasu pracy.
Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail